نحوه ثبت و انجام توسعه شایستگی و سنجش صلاحیت معلمان
با توجه به اینکه برنامه توسعه شایستگی و سنجش صلاحیت معلمان از آن از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ در کل کشور در حال اجرا می باشد  وبرای تمامی پرسنل پرونده الکترونیکی در سامانه طراحی و بهره‌برداری ایجاد خواهد شد، لازم است   همکاران محترم  وارد سامانه ضمن خدمت به آدرس ltms.medu.ir شده،  درخواست توسعه شایستگی رو ثبت نمایند.
مزایای  برنامه ی توسعه شایستگی و سنجش صلاحیت
 
همانطور که مستحضرید لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان برای افزایش انگیزه شغلی و متناسب‌سازی نظام پرداخت‌ها و نتایج عملکرد رقابتی معلمان تقدیم مجلس شورای اسلامی شده و معلمان توسط کانون‌های ارزیابی در یک بازه زمانی معین بر اساس نظام سنجش صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای سنجیده می‌شوند که متناسب با نتایج حاصله، افراد،موفق به کسب، ارتقا، توقف و تنزل رتبه و تغییر مسیر شغلی گردیده  و متناسب با آن از مزایای مالی تحت عنوان فوق العاده رتبه‌بندی بهره‌مند خواهند شد.
در ضمن شرکت در این ارزیابی توسعه شایستگی و سنجش صلاحیت برای همه ی معلمان( به غیر از اداری و خدماتی) الزامی و در ارزشیابی سالانه موثر است.
سنجش صلاحیت های معلمان
 
در ابتدا از طریق سامانه ضمن خدمت به آدرس ltms.medu.ir وارد سامانه شوید.
قسمت فراگیران را انتخاب نمایید.
در این مرحله نام کاربری و رمز و کدامنیتی نوشته شده در کادر را وارد نمایید.
۱_نام کاربری را کدملی  وارد کنید.
۲_رمز همان رمز قبلی  که با آن  وارد سامانه ضمن خدمت می شده اید است.
۳_اگرهنگام  ورود به سایت با خطای نام کاربری و رمز اشتباه است روبرو شدید با کارشناس ضمن خدمت اداره محل خدمت اتان تماس گرفته تا کدملی شما رو ریست (راه اندازی مجدد) نماید و مشکل برطرف گردد.
با ورود اطلاعات خواسته شده وارد صفحه اصلی سامانه می شوید که در نوار بالا اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی و اداره محل خدمت را  مشاهده می کنید. مسیر کار ما تابلو اعلانات در سمت راست و گزینه ارزیابی شایستگی و سنجش صلاحیت می باشد که با ستاره ی قرمز رنگ مشخص شده است.
از پنل تابلو اعلانات گزینه ارزیابی شایستگی و سنجش صلاحیت رو کلیک کنید.وارد صفحه ی بعدی می شوید در این صفحه مستطیل اول،  یعنی “درخواست توسعه شایستگی” را کلیک کنید .وارد صفحه جدیدی می شوید در پایین صفحه ثبت اطلاعات را نتخاب نموده و به همین راحتی اولین مرحله از کار را به درستی انحام دادید و درخواست ارزیابی شایستگی و سنجش صلاحیت را تکمیل نمودید.
 نصویر پایین مراحل کار را به ترتیب نشان می دهد.
ltms.medu.ir
برای کسب اطلاعات  مربوط به اجرای  برنامه اطلاعاتی ، بخشنامه سایت ضمن خدمت در مورد اجرای همین برنامه را  می توان  مطالعه و دانلود و مورد استفاده قرار بدهید..👇
 
نکه مهم: اگر موقع تکمیل درخواست توسعه شایستگی با خطای عدم ابلاغ روبرو شدید نیاز به،به روز رسانی ابلاغ دارید.با مشاهده این آموزش ، مراحل کار راانجام  داده  ا  این خطا رفع شده  سپس اقدام به ثبت درخواست ارزیابی نمائید.

فیلم آموزشی رفع خطای عدم ابلاغ معلمان در سامانه ltms